**جاوب من غير اه او لا**

    شاطر
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الإثنين يوليو 05, 2010 11:26 am

    مش فاكره


    ندمت على حاجه عملتها ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 26

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الإثنين يوليو 05, 2010 11:39 am

    هههههههه ايه حكايه الندم دى
    ندمت على حاجة فاتت من زمااان

    بتخاف


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الإثنين يوليو 05, 2010 11:50 am

    خوااااااافه جدااااااااا


    نفس السؤال ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 26

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الإثنين يوليو 05, 2010 12:00 pm

    مش بخاف من كل حاجة

    حبيت؟


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الإثنين يوليو 05, 2010 12:17 pm

    احم احم
    ايه الاحراج ده بس
    هههههههههههههههههههههه
    مش حب كان اعجاب


    اعجبت بشخصيه حد قبل كده ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    Mohammed Soudy
    *مالك ومؤسس موقع احلي اصحاب*
    *مالك ومؤسس موقع  احلي اصحاب*

    عدد المساهمات : 819
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 27
    الموقع : http://a7laas7ab.a7larab.net

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف Mohammed Soudy في الإثنين يوليو 05, 2010 4:18 pm

    اعجبت مره وحده بس

    بتلبس شراب علي طول ولا لا
    ؟؟؟
    ههههههههههههههههههههههههههههه
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الإثنين يوليو 05, 2010 4:21 pm

    هههههههههههههههههههههه
    مش كتير فى المدارس بس


    بناء على سؤال محمد

    بتحب تلبس جزم ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 23

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في الإثنين يوليو 05, 2010 5:19 pm

    لا بكرهه بس بحب الكتشي اكتر



    بتحب الضحك
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 26

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الثلاثاء يوليو 06, 2010 3:43 am

    اكيد
    بس مش كل الاوقات

    حزين


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الثلاثاء يوليو 06, 2010 3:52 am

    يعنى


    بتصلى بصراحه ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 26

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الخميس يوليو 08, 2010 1:49 am

    الحمدلله بانتظام


    خلصت دراستك


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    Mahmoud Soudy
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 688
    تاريخ التسجيل : 28/05/2010
    العمر : 24
    الموقع : موقع الزمالك الرسمى

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف Mahmoud Soudy في الخميس يوليو 08, 2010 3:10 am

    لسه انا فى 2 ثانوى

    كتبت شعر قبل كده


    _________________


    ضـــــــــى القمــــــــــر

    مرســاله الســلام

    لتكن الافضل ولا تنظر الى من خلفك
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 26

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الخميس يوليو 08, 2010 7:07 am

    مش غاويه


    مرح


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الخميس يوليو 08, 2010 4:17 pm

    يعنى مش اوى


    بتحب الحياه ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 26

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الجمعة يوليو 09, 2010 1:32 am

    لازم نحبها عشان نعيشها

    بتحب الوحدة


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    Mohammed Soudy
    *مالك ومؤسس موقع احلي اصحاب*
    *مالك ومؤسس موقع  احلي اصحاب*

    عدد المساهمات : 819
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 27
    الموقع : http://a7laas7ab.a7larab.net

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف Mohammed Soudy في الجمعة يوليو 09, 2010 2:54 am


    اوقات كتي جدا بحبها

    بتحب الهدؤ؟
    avatar
    Mahmoud Soudy
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 688
    تاريخ التسجيل : 28/05/2010
    العمر : 24
    الموقع : موقع الزمالك الرسمى

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف Mahmoud Soudy في الجمعة يوليو 09, 2010 5:17 am

    مش فى جميع الاحوال

    شاطر فى المدرسه


    _________________


    ضـــــــــى القمــــــــــر

    مرســاله الســلام

    لتكن الافضل ولا تنظر الى من خلفك
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 26

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الجمعة يوليو 09, 2010 6:04 am

    الحمدلله بس انا الوقتى جامعه والحمدلله بردو

    بتحب تجامل


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 23

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في الجمعة يوليو 09, 2010 3:08 pm

    لا بكرهه مفيش احسن من الصراحه















    بتخاف من القطط affraid
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الجمعة يوليو 09, 2010 4:54 pm

    اوووووووووووى



    بتحب المسلسلات ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 23

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في الجمعة يوليو 09, 2010 7:24 pm

    ياعني مش اوي






    بتسمع كلام والديك
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 23
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في السبت يوليو 10, 2010 10:39 am

    يعنى بحاول


    يتسمع اغانى ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    Mahmoud Soudy
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 688
    تاريخ التسجيل : 28/05/2010
    العمر : 24
    الموقع : موقع الزمالك الرسمى

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف Mahmoud Soudy في السبت يوليو 10, 2010 11:13 am

    طبعا

    هتحب حماتك؟؟


    _________________


    ضـــــــــى القمــــــــــر

    مرســاله الســلام

    لتكن الافضل ولا تنظر الى من خلفك
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 23

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في السبت يوليو 10, 2010 11:30 am

    ههههههههه
    معرفش بس علي حسب

    وبعدين علي راي المثل الحموات


    دول عقارب










    بتحب ان تكون مشهور Cool
    avatar
    فراشة زمرده
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 278
    تاريخ التسجيل : 30/05/2010
    العمر : 24
    الموقع : http://a7laas7ab.a7larab.net

    رد: **جاوب من غير اه او لا**

    مُساهمة من طرف فراشة زمرده في الإثنين يوليو 12, 2010 1:24 pm

    معرفشي مجربتها

    بتحس بالمتعه في المنتدي

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء ديسمبر 12, 2018 1:08 pm