**كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    شاطر
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 25

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الجمعة أغسطس 27, 2010 9:04 am

    وانتهت مدة محمود
    وبنقوله كنت ضيف جميل جدا
    ونوووووووووووووورت الكرسي
    ميرسي جدا لمحمود
    وف انتظار الضيف الجديد


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 22

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في الجمعة أغسطس 27, 2010 11:54 pm

    ماسي ياجيجي واحنا في انتظار الضيف الكريم
    avatar
    البرنسيسة روكا
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 322
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010
    العمر : 23

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف البرنسيسة روكا في السبت أغسطس 28, 2010 9:54 am

    ياللا فين الضيف الجديد يا جيجي
    avatar
    Mahmoud Soudy
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 688
    تاريخ التسجيل : 28/05/2010
    العمر : 23
    الموقع : موقع الزمالك الرسمى

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف Mahmoud Soudy في السبت أغسطس 28, 2010 12:08 pm

    شكرا شكرا يا شباب على الختام الجامد ده

    واحنا فى انتظار الضيف الجديد


    _________________


    ضـــــــــى القمــــــــــر

    مرســاله الســلام

    لتكن الافضل ولا تنظر الى من خلفك
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 22

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في السبت أغسطس 28, 2010 3:02 pm

    يالا يا جيجي نزلي بسرعه علشان ارخم عليه اقبل لماامشي


    ههههههههههههههههههههههههههه

    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 22
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في السبت أغسطس 28, 2010 4:12 pm

    فى انتظـــــــــــاره ........


    _________________




    I hate myself
    avatar
    البرنسيسة روكا
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 322
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010
    العمر : 23

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف البرنسيسة روكا في الأحد أغسطس 29, 2010 8:13 am

    وانا بس هو فيييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    sun rose
    عضو جديد
    عضو جديد

    عدد المساهمات : 1
    تاريخ التسجيل : 18/06/2010

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف sun rose في الأحد أغسطس 29, 2010 4:22 pm

    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 22

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في الأحد أغسطس 29, 2010 5:28 pm

    سان روز هو الي علي كرسي الاعتراف ولا لا
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 25

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الإثنين أغسطس 30, 2010 12:05 pm

    ضيف الحلقه الاسبوع دة

    اختنا وحبيبتنا

    فراشه زمردة

    يلا ياجدعان اللى نفسه ف حاجة يطلعها على سارة

    هههههههههههههه

    هتموتى ياسوسو

    ههههههههههههه

    منورة ياسوسو


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 22

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في الإثنين أغسطس 30, 2010 5:15 pm

    ههههههههههههههههههههه

    سوسو دي حبتي فا لازم افكرها علي حاجه حلوه كده زيها

    ههههههههههههههههههههه
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 22
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الإثنين أغسطس 30, 2010 9:42 pm

    ساره ديه حبيبه الكل
    ولازم نكرمها اخر كرم Twisted Evil

    ههههههههههههههههههههههههههههههه

    حبيبتى والله يا ساره
    وان شاء الله تطبستى معانا على الكرسى
    وتخرجى معصوره ان شاء الله

    ههههههههههههههههههههههه

    يتم الأن تحضير الاسئله
    Twisted Evil


    _________________




    I hate myself
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 22
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الإثنين أغسطس 30, 2010 9:45 pm


    ماهى اول قصة حب فى حياتك ؟؟


    ياترى عايش قصة حب دلوقتى ؟؟


    مريت بصدمه فى حياتك حد خانك حد باعك او اتخل عنكـــــ ؟؟ حبيب صديق ؟؟


    - اعتذار تريد ان تقدمه لمن ؟



    - ما ردة فعلك عندما يقول لك حبيبك/حبيبتك : أحبك نعم ... أتزوجك لا ؟



    - ماذا ستكتب لنا لتعبر عن حياتك التي عشتها الى الآن في كلمات قليله ؟


    - اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من/ماذا تبكي ؟


    - من ستختار ليمسح دموعك ؟


    - من يسكن قلبك ؟



    - هل تعتقد ان حظك سيئ ؟



    - هل تدخل الشات ؟


    - هل هزمك حزنك في يومٍ من الايام ؟


    - ((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟


    - (( اللي راح راح ومش تفيد كلمة ياريت )) إذا أردت ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذا
    تقصد بها بالتحديد ؟


    - (( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقولها ؟


    - متى اخر مره بكيت ؟


    - اي الدول تتمنى ان تزورها ؟



    - هل لديك الجرأه ان تقول عمرك أمامنا ؟


    - هل انت راضي عن نفسك ؟


    - بماذا تقر وتعترف أمامنا الان ؟


    - اغمض عينيك دقيقه لو سمحت, ماذا خطر على بالك وانت مغمض العينين ؟


    - هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟


    - ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟


    - هل من الممكن ان تتحول الصداقه الى حب ؟


    - هل تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟


    - هل كنت السبب في يومٍ من الايام ان تدمر حياة شخص سواء العمليه او الاجتماعيه او العاطفيه ؟


    - هل انت مدمن تفكير ؟


    - من هو اكثر شخص تفكر فيه ؟


    - اذا تم تعيينك ملكاً لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟


    - هل تكره شخص بشده في حياتك ؟


    - ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان ؟


    - هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيك لتأخذ عنه انطباع ؟؟


    - ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟


    - اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟


    - حكمة تؤمن بها جداً ؟؟


    - عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟


    - ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك ؟


    - ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت ملاييناً او مليونا عشان مانكون طماعين ؟


    - هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟


    _________________




    I hate myself
    avatar
    البرنسيسة روكا
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 322
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010
    العمر : 23

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف البرنسيسة روكا في الإثنين أغسطس 30, 2010 9:51 pm

    اولا احب اقول لساره نورتى بيييييييتك يا شابه

    وثانيا حرااااام والله يامى انتى مش هتعصريها اانتى هتصفيها

    ومعلش بقى يا ساره انا هافكرلك واتكتكلك صح

    عشان اعصرك زى مى اشمعنا نا
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 22
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الإثنين أغسطس 30, 2010 10:05 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    ايه ياروكا ديه ساره حبيبتنا
    لازم نكرمها ونخدمها كمان


    علشان بس متقوليش انى حرمتك من حاجه Twisted Evil

    اتفضلى يا حبيبتى



    اعتذار تريدى ان تقدميه لمين؟


    ما ردة فعلك عندما يقول لكى حبيبك : أحبك نعم أتزوجك لا ؟


    ماذا ستكتبى لنا لتعبرى عن حياتك التي عشيتها الى الان في كلمات قليله ؟


    لو خيروكى بين حبيبك وبين اعز صديقه فمن تختارى ؟


    ماهو تقييمك لهذا المنتدى بصراحه ؟


    من يسكن قلبك؟


    كلمـــة تمنيـــــتى ان تسـتطيـــعى سحـبهــــا؟


    آخـر شخـــص تتـــذكــــررية قبـــل ما تنـــــامى؟


    جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــعى ارتكابهــــا؟


    حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـكى,,,من من تتمنـى ان تكــون؟


    شخـــص لطــالما حـــلمـــتى بــــه؟


    دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟


    مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــية؟


    شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟


    شــئ او عمــل لا تستطيــعى مســامحته؟


    شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟


    وجدتى اجمل باقة ورد في الدنيا لمن تختارى اهدائها؟


    حلم لا تستطيـــعى تحقيقه؟


    -كلمة نفسك تسمعيهااكل يوم؟


    القمر-الشمس-النجوم...........ايهم تفضلى والسبب؟!



    يلا انبسطى يا ستى
    ههههههههههههههههههههههههههههه

    ممكن ارجع تانى يا جمميل Very Happy


    _________________




    I hate myself
    avatar
    مرساله السلام
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 491
    تاريخ التسجيل : 26/06/2010
    العمر : 22

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف مرساله السلام في الإثنين أغسطس 30, 2010 11:09 pm

    انا فكرت في حبه كده مش قد المقام بس معلش هفكر في حبه تاني

    ماهو هدفيك في الحياه؟

    -ماهو الشيء الذي يمنعيك من تحقيق حلميك؟

    موضـوع لفـت إنتبـاآآهيك؟؟؟؟؟؟؟

    عضـو توقولي لـه نصيحـه ؟

    عضـو إفتقدتي؟

    موقف صعب تعرضتي له ؟

    أمنيه تحققت لكي و أمنيه لم تتحقق ؟

    ما هو أصعب شي في الحياة ؟

    ما الذي يغضيبك ؟

    كيف ستتصرفي إذا خانك أعز أصدقائك ؟

    أين تحتفظي بأسراريك ؟

    ما مفهوم الصداقه بنظريك ؟

    هل انتي من النوع العنيد؟

    ما هو الشيء الذي تفتخري به أو يجعليك فخوراً بنفيسك؟

    موقف أثار جنونيك وغضبيك ؟

    اذكري خمسة اشياء اساسيه في حياتك لا يمكنيك الاستغناء عنها؟

    ما هو برنامجك اليومي ؟

    أكثرالأماكن التي تترددي عليها و تعجبك ؟

    حدث غير مجرى حياتيك ؟

    ما اكثر صفة تكرهيها في نفسك؟

    ما اكثر صفة تحبيها في نفسك؟

    بس يا جميل خلصيت الاساله

    بس معليش لو في حاجه تاني انا هخش

    ههههههههههههههههههههههههههههه

    وعلي راي جيجي

    هتموتي يا سوسو Smile Smile

    tongue tongue
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 25

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 2:08 am

    بت يامي القطى نفسك ياما شويه
    البت مش قدك
    حرام ياجدعااااااااااااااان
    هههههههههههههه
    ربنامعاكى ياسارة
    ع الله متضربنيش


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    البرنسيسة روكا
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 322
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010
    العمر : 23

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف البرنسيسة روكا في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 7:56 am

    حرااااااااام كده والله يا جدعان ساره هتتصدم

    ومش هشخش المنتدى تانى

    كان الله فى العون يا ساره
    avatar
    MaYo0o0oS
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 1001
    تاريخ التسجيل : 12/06/2010
    العمر : 22
    الموقع : a7laas7ab

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف MaYo0o0oS في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:37 pm

    هههههههههههههههههههههههههه
    ايه ياجماعه عمالين تقولوا حرام
    هو انا بعذبها ولا حاجه
    دول شويه اسئله على الماشى كده
    تتسلى بيهم بعد الفطار يعنى
    ههههههههههههههههههههه

    ربنا يستر عليها لما تشوفهم Very Happy


    _________________




    I hate myself
    avatar
    Mahmoud Soudy
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 688
    تاريخ التسجيل : 28/05/2010
    العمر : 23
    الموقع : موقع الزمالك الرسمى

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف Mahmoud Soudy في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 1:43 pm

    يا حاجه مى براحه شويه
    ده انتى بتنتقمى مش بتسألى
    بس عااااااادى منا كان بيتعمل فيا
    اكتر من كده
    واستحملت يلا يا جماعه عاوزين اسئله من نااااااااااااااااااااااار

    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil


    _________________


    ضـــــــــى القمــــــــــر

    مرســاله الســلام

    لتكن الافضل ولا تنظر الى من خلفك
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 25

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف ضى القمر في الجمعة سبتمبر 03, 2010 3:42 am

    ياجماعه الضيف باين هربت
    الوالوالو
    سارة
    حوووووووووول
    هههههههههههههههههه
    باين البنت خايفه تظهر
    اظهرى ياسارة الدارامااااااان


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    البرنسيسة روكا
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 322
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010
    العمر : 23

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف البرنسيسة روكا في الجمعة سبتمبر 03, 2010 4:00 pm

    جيجى شكلها كده مش بتخش اصلا

    غيريها بقى

    احنا عاوزين اللى يجاوب علينا مش نهاتى مع نفسنا كده وخلاص
    avatar
    ضى القمر
    اداره عامه
    اداره عامه

    عدد المساهمات : 1724
    تاريخ التسجيل : 26/05/2010
    العمر : 25

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف ضى القمر في السبت سبتمبر 04, 2010 1:22 am

    ايه ياشوشو ياحبيبتى
    نصبرشويه وبعدين انا هكلمهااشوفها فين
    ولو مش هتعرف تدخل هنحط غيرها


    _________________
    حكايات كتيرة بتنتهى وتبدأ حكايات..وسنين كتيرة ف عمرنا بتعدي ساعات
    اوقات بتبقى ذكريات وبتتنسي ..بس اللى عمره مايتنسي احلى الاوقات
    avatar
    فراشة زمرده
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 278
    تاريخ التسجيل : 30/05/2010
    العمر : 23
    الموقع : http://a7laas7ab.a7larab.net

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف فراشة زمرده في السبت سبتمبر 04, 2010 7:23 am

    السلام عليكم
    ازيكم يا جماعه وحشتةني خااااالص
    سوري اتاخرت عليكم بس والله غصبن عني علي العموم
    ان شاء الله هرد علي الاسئله بتاعتكم
    avatar
    فراشة زمرده
    عضو ماسي
    عضو ماسي

    عدد المساهمات : 278
    تاريخ التسجيل : 30/05/2010
    العمر : 23
    الموقع : http://a7laas7ab.a7larab.net

    رد: **كرسي الاعترااااااااااااف **(ضيف الحلقه فراشه زمردة)

    مُساهمة من طرف فراشة زمرده في السبت سبتمبر 04, 2010 8:06 am


    ماهى اول قصة حب فى حياتك ؟؟
    اول قصة حب في حياتي هي حبي لامي ولاختي
    ياترى عايش قصة حب دلوقتى ؟؟
    اكيد ما انا لسه بحب ماما واختي والناس كلها طبعا
    بس انا عرفه قصدك ومش هزعلك وهو علفكره اسمه اعجاب مش حب بس
    ردا علي سؤالك فالاجابه لا


    مريت بصدمه فى حياتك حد خانك حد باعك او اتخل عنكـــــ ؟؟ حبيب صديق ؟؟
    بصراحه الحمد لله لا محدش باعني ولا اتخل عني بس في ظروف كتير مريت بيها خليتني اتفرق عن اقرب الناس ليه وعن اصحاببي


    - اعتذار تريد ان تقدمه لمن ؟
    امممممممم مش عرفه بس اعتذاري اقدمه لاي حد زعلته غصبن عني

    - ما ردة فعلك عندما يقول لك حبيبك/حبيبتك : أحبك نعم ... أتزوجك لا ؟
    اقوله مع السلامه الباب اللي يودي ههههههههه



    - ماذا ستكتب لنا لتعبر عن حياتك التي عشتها الى الآن في كلمات قليله ؟
    التعلم من الحياه واخذ خبره ومناعه من المصائب



    - اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من/ماذا تبكي ؟
    بصراحه شكلي هبكي من اسئلتك ههههههه


    - من ستختار ليمسح دموعك ؟
    المنديل هههههه


    - من يسكن قلبك ؟
    ناس كتير بحبهم

    - هل تعتقد ان حظك سيئ ؟
    والله ساعات وساعات



    - هل تدخل الشات ؟
    لا بس الدردشه بتاعة المنتدي فقط لا غير


    - هل هزمك حزنك في يومٍ من الايام ؟
    لا لاني مؤمنه بالمثل اللي بيقول الضربه اللي متموتش تقوي

    - ((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
    لبابا ولستو الله يرحمهم


    - (( اللي راح راح ومش تفيد كلمة ياريت )) إذا أردت ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذا
    تقصد بها بالتحديد ؟
    مش عرفه بس يمكن عادة بقولها بعد نتيجة امتحان درجته مش عجبتني

    - (( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقولها ؟
    لامي واختي

    - متى اخر مره بكيت ؟
    امبارح ومش هقول ليه علشان متضحكوش علي هههههههه


    - اي الدول تتمنى ان تزورها ؟
    السعوديه علشان احج ان شاء الله واحجج امي

    - هل لديك الجرأه ان تقول عمرك أمامنا ؟
    اه عندي عادي يعني 15 وبعد 10 ايام هيكونو 16 ان شاء الله

    - هل انت راضي عن نفسك ؟
    لا مش قوي يعني

    - بماذا تقر وتعترف أمامنا الان ؟
    اقر واعترف ان انتي اسئلتك شوفتها كتير متخيلتش انها صعبه كده ههههههه

    - اغمض عينيك دقيقه لو سمحت, ماذا خطر على بالك وانت مغمض العينين ؟
    خطر علي باللي الاسئله الباقيه يا تري سهله ولا صعبه هههههه

    - هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟
    الاتنين مع بعض زواج عاطفي تقليدي لان الحب او علي الاقل الاعجاب لازم يكون بيني وبين الانسان اللي هكمل معاه حياتي وكمان زواج تقليددي لانه لازم هيبقي متجوزني بالشرع والتقاليد بتاع عائلتنا

    - ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟
    انا اختار شهادتي الجامعيه اولا وبعدين نشوف الموضوع دع بعدين

    - هل من الممكن ان تتحول الصداقه الى حب ؟
    اكيد

    - هل تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟
    والله انا مش شايفه ان في مانع بس صداقه بحدود واداب بس المجتمع اللي احنا عايشين فيه مش بيدي فرصه لحاجه زي كده

    - هل كنت السبب في يومٍ من الايام ان تدمر حياة شخص سواء العمليه او الاجتماعيه او العاطفيه ؟
    لا معتقدش ان عملت كده والحمد لله

    - هل انت مدمن تفكير ؟
    يعني في ساعات وساعات للمواضيع اللي تستاهل يعني

    - من هو اكثر شخص تفكر فيه ؟
    اختي وامي

    - اذا تم تعيينك ملكاً لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟
    اول قرار هطلعه ان احنا نوحد جيوشنا ونحرر كل اللاد العربيه اللي محتله

    - هل تكره شخص بشده في حياتك ؟
    لا عمري محسيت اني بكره حد بس في ناس ممكن مش بحس بالراحه في وجودهم

    - ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان ؟
    والله هو المنتدي حلو اوي بس لو جيه في دماغي حاجه اكيد هقولها ان شاء الله

    - هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيك لتأخذ عنه انطباع ؟؟
    لا طبعا
    - ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟
    ان يكون انسان funny وطيب

    - اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟
    مش عرفه هعمل ايه بصراحه

    - حكمة تؤمن بها جداً ؟؟
    اممممممم مش عرفه مفيش حاجه دلوقتي في باللي

    - عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
    اني بتاثر بالحاجه اللي بشوفها زياده عن اللزوم

    - ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك ؟
    اجمل اسم ولد هو: سيف
    اسم بنت : ملك

    - ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت ملاييناً او مليونا عشان مانكون طماعين ؟
    اول حاجه هطلع ماما تحج علشان دي امنية حياتي وطبعا احج معاها

    - هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
    لا معتقدشي ان في الخصله دي بس انا بمل فعلا من الحاجه بسرعه

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 7:45 pm